Børnenes efterårsferie 2020

Søndag den 11/10-2020

Vi mødtes kl.8.00 kørte til færgen, hvor vi slappede af for ikke at blive søsyge, så kørte vi mod Lalandia. Vi gjorde et stop i Bilka i Vejle som var mega stort, men med en kedelig bistro, vi håndlede ind til morgenmad og middagsmad.

Så kørte vi det sidste stykke til Lalandia, hvor vi fik koden til vores fine butik hytte som har 2 værelser, og badeværelse, og fint køkken og stor stue, da vi havde pakke ud og ret senge sammen vi armbånd på og gik på til Lalandia og så på hvad vi gerne ville lave de næste dage. Så fik vi feriens første lommepenge og så spiste vi på Bones som får 3 blæksprutter, så gik vi til hytten og skrev dagbog og læser Emil fra Lønneberg.

Vi fik 250 kroner af Emmas mor og klementiner af Mikkels mor.

Mandag den 12/10-2020

Vi stod på kl.8.45 spiste morgenmad kl.9.00 efter at vi havde spist spillede vi 500 og yatzy. Så spiste vi frokost og pakkede badetøj og gik op i Auqadomme og brugte kræfter i vandet. Niki kunne godt lide når der kom bølger i den ene pool. Mikkel og Anne kunne godt lide det varme vand og bobler i spa. Emma var holdt at der var 2 der gerne ville tage hende med på i tornadoen, som hun synes var sjov. Vi gir den 4 blæksprutter, så gik vi hen og spiste på Deli express som fik 4 blæksprutter, så bestilte vi bowlingbane til onsdag kl.13, så tog vi Lalandia expressen, så skriver vi dagbog og læser videre på Emil fra Lønneberg.

Tirsdag den 13/10-2020

Vi stod på kl.8.15 og så at opvaskemaskinen ikke havde vasket, Mikkel og Anne måtte vaske op i hånden, Niki hjalp med at dække bord. Så spiste vi morgenmad, og gjorde os klar til at gå i Legoland. I Legoland prøvede vi en masse ting, vi fik lommepenge og de fleste fik brugt lommepenge.

Onsdag den 14/10-2020

Vi stod på kl.8.45, spiste morgenmad. Så spillede vi kort, spiste frokost og gjorde os klar til at gå op og spille bowling (hvor man smadrede borge), bagefter gik vi i Aquadome som vi giver 5 blæksprutter, i dag giver den 5 blæksprutter fordi vi også fandt ud af at man kunne komme ud, det var koldt men når man kom ned i det varme vand var det dejligt. Så brugte vi de sidset lommepenge, så gik vi hjem og lavede aftensmad vi fik pølser og brød. Nu pakker vi og gør os klar til at læse det sidste af Emil fra Lønneberg og klodshans.

Torsdag den 15/10-2020

Vi stod på kl.8.00 pakkede vores ting færdig og fejrede Nikis fødselsdag medsang og gav, så spiste vi morgenmad, gjorde rent og pakkede bil, kørte hen og tog benzin på så vi kunne køre hjem. Vi var i Monkey Tonky Land, så vi kørte vi til Hoobii i Odense så anne fik brugt sine lommepenge og fik en flot gav af børnene, og spiste frokost på Det grønne køkken som vi giver 5 blæksprutter. Så kørte vi til McDonald´si Ystad den får 3 blæksprutter så kørte vi til færgen, så skrev vi dagbog, børnene giver ferien 5 blæksprutter. Børnene synes det har været en god ferie selv om Niels ikke var med.